Online ügyfélkezelő rendszer

Cégünk a munkavégzés hatékonysága, a jól követhetőség, és nem utolsó sorban a  környezettudatosság szempontjait figyelembe véve saját ügyfél kezelő rendszert épített ki. A rendszer használatával szerződéses ügyfeleink a saját felületükön felügyelhetik az általuk üzemeltetett szervezet tűzvédelmi és munkavédelmi szempontú helyzetét. A szükséges felülvizsgálatok érvényessége, esedékessége, a helyszíni szemléinken és konzultációk során feltárt tapasztalatok jól kezelhetőek, bármikor megtekinthetők, biztosítva az időbeni felkészülés lehetőségét. A rendszer továbbiakban lehetőséget ad az aláírt dokumentumok elektronikus tárolására is, így az esetlegesen elkeveredett dokumentumok állandó hozzáférhetősége is biztosított ügyfeleink számára.

Bizonyos munkakörök esetében az online oktatási segédanyag áttanulmányozása után, lehetőség van online teszt elvégzésére, amellyel a munkavédelmi és tűzvédelmi oktatás igazolható módon megtörténik a munkában részt vevők számára. 

Könnyen és környezettudatosan, akár váratlan helyzetekben is – mint a napjainkban bekövetkezett rendkívüli járványügyi helyzet -, kommunikálhatunk ügyfeleinkkel, a folyamatosan fejlesztett rendszerünkön keresztül.